4.5.13

TAHNIAH JEHAN MISKIN DAN ISTERI


Tadi pergi godek godek blog orang lain, top top terbacalah mengenai Jehan Miskin ni. Dah kahwin rupanya, teruja sekejap. Dengan gadis Korea pula tu, perghhhhh. Tahniah ye Jehan Miskin dan juga isteri. 


Cilok dari Mr.Google

Mr.Google


Mr.Google


Sweet je tengok gambar dorang. Haishhh, bilalah turn ena pula macam ni. Nak juga cenggini. Mom dad nak kahwin!! Hewhewhew. Just joking je, ena pun masih huru hara dengan belajar ni. Tak sedia lagi untuk jadi isteri orang, diri sendiri  pun masih tak terurus lagi. Huhuhu. InsyaAllah, jodoh sampai nanti , sampailah kad kahwin ena kepada you all. Kalau tak sempat di dunia, di syurga nanti  pun boleh, InsyaAllah.


Apapun ena nak ucapkan Selamat Pengantin Baru buat Jehan. Semoga bahagia hingga ke syurga. Amin.



Untuk pilihan raya pada esok hari pula, selamat mengundi ye kepada para pengundi. Ena tak layak lagi nak mengundi pada tahun ni sebab umur tak genap lagi. Bulan lapan nanti baru genap 21 tahun. Hukhukhuk. Tak mengapalah, ena yang tak mengundi ni tolong doa doakan semoga negara kita dapat pemerintah yang bertauliah. Amin. Undi itu RAHSIA. So tak perlu tahulah ena sokong yang mana ye.




38 comments:

Nazurah Zurah said...

Waaahh , tahniah jehan :) Dpt org korea gituuu . selamat mengundi :)

Perling Putih said...

Jodoh pertemuan ditentukan oleh Allah yang maha esa....tahniah Jehan

Iha Zaliza said...

untunglaaa Jehan, dah nama pun jodoh kan.. :)

Lady said...

wah korea tu// hebat laaa

Amanina Mads said...

tahniah.. nampak sepadan :)

Eiqa Almond said...

Wahhhh, Jehan khawin dgn org korea ehhh. Untung untung. Selamat pengantin baru jugak untuk Ena ehh silapp untuk Jehan,, :P

**lme tak singgah sini. :)

seharum kasturi said...

dah macam tgk drama korea la pulak . mungkin lepas ni jehan blh kembangkan bakatnya di sana lak ...

Lissa LaLissa said...

waaa.. orang koreaa tuu.. hehehe ^^

Sis Ena bila..? hihihi

Rin Saharina said...

nak org korea jugak! hiks. nak lee min ho pleasee =D

^^eKaTiKaH^^ said...

tahniah utk mereka berdua :D

Lyeen De Syifa said...

tahniah utk mereka berdua..hehee..

tuk ena klu dha smpi seru mohon pos kad undangan oke..:D

Che Rosliza Che Mat said...

tahniah....jelesnya...

tenku butang said...

waaa.. dgn org Korea yea.. tahniah! aipp? muka pengantin perempuan mcm muka ena jea? ena ke tu?? heee..

S.NorFatihah said...

Tahniah buat jehan . terer dia ngorat org korea ye .hehe

Izzah Azizah said...

saranghaeee...

Tahniah Jehan Miskin dan isteri :)

Nasuha said...

Tak apa. Ada jodoh, tak ke mana...

Nasuha said...

Tak apa. Ada jodoh, tak ke mana...

nur hidayah isa said...

dgn org korea. mst jehan minat kpop gak kan. hehehe

Cho Zila said...

akhirnya... semoga berkekalan...

J.Syazwana said...

Takpe dah ready nanti kawen ye.
hikhik

Ikhmal Malique said...

Kita bila pula aina? haha

kimi jamai said...

Muka depa sama.. XD

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

Ikmal Malique: mengade ye.. hahahahah


tulah, dengan org korea tu.. nak gak org korea.. *Tuiii*

kyo_9 said...

fuiyooo..
camne leh jumpa awek korea plak ek??

boni kacak said...

amboih jehan miskin.. dengan gadis korea tu..hehehe

izan mama mia said...

jauh jodoh jehan..mg kekal jodoh mereka

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

ena, kita sama... genap bulan lapan baru umo 21 tahun

MaMa Rey said...

dah kawen rupanya..tahniah jehan..

Nory Zoulkefle said...

untonglah jehan dapat isteri orang Korea...pempuan Korea memang tinggi dgn nilai2 kewanitaan...Untung Jehannn..

Miss Zahirah said...

sepet bebenar matanya.. meh ltak kayu ckit.. hihihi

hana hadi said...

jehan pun mata sepet2 gak. :)

BUNDA a.k.a KN said...

padan lah sepet orang nyer..Alhamdulillah..dah selamat dah jehan..

Nasuha said...

Cantik isteri jehan..

Seneorita Baharin said...

chomel je tgk diorg ni kan :D

P.S~kalo ena nk kawen nnt jgn lupa jmpot akak tau :P hihih

Mieya Atiera said...

comel je bini dia. mata sepet. hehhe

shasha yacob said...

dulu ingatkan ni rumor seja, tuptup betui na.

AyueJean AJ said...

tahniah buat mereka berdoa..
Semoga berkekalan..

Nadia Johari said...

tahniah jehan dgn pasgn..mesti ank nnt mata sepet jugak..hehe

home dash
 
Design By dikbee | Design For Ainaa Roseberry | Powered By Blogger