TAHNIAH JEHAN MISKIN DAN ISTERI

Saturday, May 04, 2013


Tadi pergi godek godek blog orang lain, top top terbacalah mengenai Jehan Miskin ni. Dah kahwin rupanya, teruja sekejap. Dengan gadis Korea pula tu, perghhhhh. Tahniah ye Jehan Miskin dan juga isteri. 


Cilok dari Mr.Google

Mr.Google


Mr.Google


Sweet je tengok gambar dorang. Haishhh, bilalah turn ena pula macam ni. Nak juga cenggini. Mom dad nak kahwin!! Hewhewhew. Just joking je, ena pun masih huru hara dengan belajar ni. Tak sedia lagi untuk jadi isteri orang, diri sendiri  pun masih tak terurus lagi. Huhuhu. InsyaAllah, jodoh sampai nanti , sampailah kad kahwin ena kepada you all. Kalau tak sempat di dunia, di syurga nanti  pun boleh, InsyaAllah.


Apapun ena nak ucapkan Selamat Pengantin Baru buat Jehan. Semoga bahagia hingga ke syurga. Amin.



Untuk pilihan raya pada esok hari pula, selamat mengundi ye kepada para pengundi. Ena tak layak lagi nak mengundi pada tahun ni sebab umur tak genap lagi. Bulan lapan nanti baru genap 21 tahun. Hukhukhuk. Tak mengapalah, ena yang tak mengundi ni tolong doa doakan semoga negara kita dapat pemerintah yang bertauliah. Amin. Undi itu RAHSIA. So tak perlu tahulah ena sokong yang mana ye.




38 comments

Waaahh , tahniah jehan :) Dpt org korea gituuu . selamat mengundi :)

Jodoh pertemuan ditentukan oleh Allah yang maha esa....tahniah Jehan

May 04, 2013  

untunglaaa Jehan, dah nama pun jodoh kan.. :)

May 04, 2013  

wah korea tu// hebat laaa

May 05, 2013  

tahniah.. nampak sepadan :)

May 05, 2013  

Wahhhh, Jehan khawin dgn org korea ehhh. Untung untung. Selamat pengantin baru jugak untuk Ena ehh silapp untuk Jehan,, :P

**lme tak singgah sini. :)

dah macam tgk drama korea la pulak . mungkin lepas ni jehan blh kembangkan bakatnya di sana lak ...

waaa.. orang koreaa tuu.. hehehe ^^

Sis Ena bila..? hihihi

May 05, 2013  

nak org korea jugak! hiks. nak lee min ho pleasee =D

May 05, 2013  

tahniah utk mereka berdua :D

tahniah utk mereka berdua..hehee..

tuk ena klu dha smpi seru mohon pos kad undangan oke..:D

tahniah....jelesnya...

May 05, 2013  

waaa.. dgn org Korea yea.. tahniah! aipp? muka pengantin perempuan mcm muka ena jea? ena ke tu?? heee..

May 05, 2013  

Tahniah buat jehan . terer dia ngorat org korea ye .hehe

May 05, 2013  

saranghaeee...

Tahniah Jehan Miskin dan isteri :)

May 05, 2013  

Tak apa. Ada jodoh, tak ke mana...

May 05, 2013  

Tak apa. Ada jodoh, tak ke mana...

dgn org korea. mst jehan minat kpop gak kan. hehehe

May 06, 2013  

akhirnya... semoga berkekalan...

May 06, 2013  

Takpe dah ready nanti kawen ye.
hikhik

Kita bila pula aina? haha

May 07, 2013  

Muka depa sama.. XD

Ikmal Malique: mengade ye.. hahahahah


tulah, dengan org korea tu.. nak gak org korea.. *Tuiii*

May 07, 2013  

fuiyooo..
camne leh jumpa awek korea plak ek??

May 08, 2013  

amboih jehan miskin.. dengan gadis korea tu..hehehe

jauh jodoh jehan..mg kekal jodoh mereka

ena, kita sama... genap bulan lapan baru umo 21 tahun

May 08, 2013  

dah kawen rupanya..tahniah jehan..

untonglah jehan dapat isteri orang Korea...pempuan Korea memang tinggi dgn nilai2 kewanitaan...Untung Jehannn..

May 08, 2013  

sepet bebenar matanya.. meh ltak kayu ckit.. hihihi

May 08, 2013  

jehan pun mata sepet2 gak. :)

padan lah sepet orang nyer..Alhamdulillah..dah selamat dah jehan..

May 08, 2013  

Cantik isteri jehan..

chomel je tgk diorg ni kan :D

P.S~kalo ena nk kawen nnt jgn lupa jmpot akak tau :P hihih

May 09, 2013  

comel je bini dia. mata sepet. hehhe

May 12, 2013  

dulu ingatkan ni rumor seja, tuptup betui na.

May 13, 2013  

tahniah buat mereka berdoa..
Semoga berkekalan..

June 02, 2013  

tahniah jehan dgn pasgn..mesti ank nnt mata sepet jugak..hehe

Post a Comment